×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    תרבות לכולם – בלי יוצא מהכלל!


    בשנת 1998, עבר בישראל חוק שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות. מטרת חוק זה הינה להגן על כבודו וחירותו של אדם עם מוגבלות, לשמר את זכותו להשתתפות פעילה ושוויונית בחברה בכל תחומי החיים ואף להעניק מענה הולם לצרכיו המיוחדים, כך שיוכל לחיות את חייו בעצמאות גבוהה, פרטיות וכבוד, תוך מיצוי מילוא יכולתו.

    במשך למעלה מ-20 שנה, פועלת חברת מהלב להנגשת הופעות, הצגות, אירועים, כנסים, וטקסים בכל רחבי הארץ, באמצעות ציוד עזר לראיה ושמיעה מהדגמים המתקדמים ביותר, ומערכות העומדות בכל התקנות והתקנים הישראלים.

    כיצד מתבצעת ההנגשה?

    אנו בחברת מהלב מאמינים כי לכל אדם יש הזכות לחוות פעילויות תרבותיות וליהנות מהן במאת האחוזים, ללא כל קשר לרמת המוגבלות האישית שלו. לשם כך, איחדנו תחת קורת גג אחת את כל פתרונות ההנגשה המתקדמים לכל אירוע. אנו נגיע עד אליכם כשבידינו הציוד המתאים ביותר לאירוע המתקיים, ונדאג שלא יישאר אחד שיפספס את המתרחש על הבמה!

    לאחר שנקבע מועד האירוע ונוצר קשר עם חברת מהלב, נציג החברה יגיע למקום האירוע ויקים עמדת סיוע לאנשים עם כל סוגי המוגבלויות, בהתאם לסוג האירוע. בעמדה ניתן למצוא אוזניות מתקדמות ומערכות שמע, מערכות תמלול, תרגום לשפת הסימנים, הנגשת ראייה וסיוע בהכוונת הקהל. בנוסף, כוללת ההנגשה ליווי טכני לאורך כל האירוע, התאמת אוזניות ומקלטים שמטרתם לסייע לכבדי השמיעה ליהנות מחוויה איכותית יותר.

    כבדי הראייה יוכלו ליהנות מהצגות, מופעים ואירועים בזכות תיאור קולי בזמן אמת של המתרחש על הבמה – החל מתיאור סיטואציות, תפאורות משתנות ועוד. את התיאור מעביר איש מקצוע המתמחה בכך, על מנת לסייע לאדם להשלים את התמונה המלאה לטקסטים שנאמרים על ידי השחקנים, ולחוות את המתרחש בכל רגע נתון.

    לצידם, יוכלו כבדי השמיעה לחוות את המופע בעזרת ערכות שמע אישיות המותקנות בכל האולמות הנגישים בישראל. המערכת מורכבת ממשדרים המחוברים למערכת קול מתקדמת, ומשדרת לחלל האולם את הנאמר באמצעות אותות אינפרא-אדום שייקלטו ע"י מערכות השמע אותן יוכלו לקויי השמיעה להשאיל בכניסה לאירוע. השידור באינפרא אדום מונע רגישות להפרעות שידור מחוץ לאולם, או להפרעות המיקרופונים האחרים שבתוך האולם.

    חברת מהלב שמה לה למטרה לסייע לאוכלוסיות עם מוגבלויות לנהל חיים תקינים ככל האפשר, ולממש את הזכויות המגיעות להם באופן טבעי כבני אדם. החברה עובדת מול היצרניות המוכרות ביותר בעולם, על מנת לספק את המכשור המתקדם ביותר. בסופו של דבר, עליכם לזכור כי מלבד החוק במדינת ישראל, חלה עלינו החובה לאחריות חברתית ונתינה. תרבות הינה זכות שמגיעה לכולם – ללא יוצא מהכלל!

    הנגשת אירועים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve