×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    תיאור קולי בהצגות, מופעים ואירועים


    תיאטרון – "מקום מושב הצופים" (בתרגום מיוונית העתיקה). הצגת סיפור בפני קהל והעברת המסרים בעזרת דיבור, תנועה, תפאורה, קול, תאורה, שפת גוף אשר מהווה בילוי עבור אנשים רבים. עבור אדם עיוור או עם לקות ראייה המבקש להינות מהצגה, הופעה, צפייה באירועי ספורט החוויה הינה חלקית או לא קיימת, מכיוון שהוא אינו רואה את המתרחש על הבמה / מגרש.

    על מנת לאפשר לאנשים עם מגבלת ראייה לקחת חלק ולהנות מהצגות, מופעים ואירועים יש לבצע עבורם הנגשה מתאימה,  ההנגשה מתבצעת בעזרת תיאור קולי בזמן אמת של המתרחש על הבמה כולל תיאור מלא של הסביבה, התפאורה. התיאור נעשה ע"י מנגיש המתאר לצופה את  המתרחש על הבמה / במגרש על מנת שהאדם יוכל לחוות את הסצנה המתרחשת על הבמה ולהשלים את התמונה המלאה לטקסט שנאמר ע"י השחקנים.

    החל משנת 2014 החלה חברת מהלב לבצע הנגשת אירועים עבור אנשים עם מגבלת ראייה, הפעילות כוללת בין היתר הנגשת הצגות, אירועי ספורט כגון משחקי כדורגל וכדורסל, אירועי המכביה, טקס הדלקת המשואות ועוד.

    ביצוע ההנגשה הקולית מתבצעת ע"י חברת מהלב בשיתוף עם המרכז לעיוור בישראל, ביטוח לאומי, הסיפריה המרכזית לעיוורים, על-מנת לייסד תחום זה שיפעל באופן קבוע ועל מנת לעודד אנשים עם מגבלת ראייה לצרוך שירותי תרבות ופנאי בעזרת הטכנולוגיה המתאימה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve