×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    על הנגשת אתרי תיירות


    בשנים האחרונות ובעקבות החלתו של חוק השוויון לאנשים עם מוגבלויות, אנו רואים עלייה משמעותית במספר אתרי התיירות הנגישים בישראל. עם ההבנה והמודעות ליחס לו זכאים אנשים עם מוגבלויות מגיעה גם ההבנה כי נגישות לא מתבטאת רק ביחס אלא גם בעיצוב והתאמה של אתרים ציבוריים שונים לצרכי הכלל, ללא יוצא מהכלל!

    במה מתבטאת תיירות נגישה?

    • שיווק – גם על שיווק האתר להיות נגיש על מנת לאפשר לכל המבקש לדעת על קיום אתר התיירות ולברר בנוחות ובקלות את הפרטים החשובים לו על מנת לשקול ביקור במקום ולתכנן אותו ביעילות. דוגמא לכך היא אתר תיירות ששעות הפתיחה שלו אינן כתובות באתר האינטרנט ונמסרות אך ורק בהודעות קוליות. הדבר עלול להיות לא נגיש עבור מי שאין בידו טלפון.
    • תחבורה – לכל אדם ישנה הזכות להגיע ולחזור מאתר תיירות בצורה נוחה ויעילה. מדובר בנגישות מטוסים, נמלי תעופה, תחבורה ציבורית קרקעית ועוד.
    • הנגשת אתר האינטרנט – כמו כן, ישנה חשיבות עליונה גם להנגשת אתר האינטרנט של אתר התיירות המכיל מידע רב אודות האתר והתאמות הנגישות הקיימים בו. באתר האינטרנט יש צורך לפרסם הצהרת נגישות מלאה ותקינה בהתאם לדרישות התקן ובמסגרתה יש להציג את פרטי רכז הנגישות של אתר התיירות אשר משתמש עם מוגבלות יכול לפנות אליו ולבקש מידע נוסף אודות ההתאמות שבוצעו במסגרת האתר. לצורך וידוא כי אתר האינטרנט של אתר התיירות עומד בדרישות התקנות המתייחסות להנגשת אתר אינטרנט יש צורך בביצוע התקשרות עם חברה להנגשת אתרים או יועץ נגישות אשר מכירים גם את עולמות הנגישות וגם את יכולות המערכות הטכנולוגיות הקיימות היום בשוק.

    בנוסף, ניתן לבצע התקנה של מערכות שונות שמטרתן להפוך את השהייה באתר התיירות לידידותית הרבה יותר:

    • מגברים ומערכות FM מערכות אישיות אלו יסייעו לאנשים עם מוגבלות שמיעה בהצגות, הרצאות, ישיבות, שיחות ובסיור באתרי תיירות. מטרתן היא להגביר ולחדד את הנאמר בסביבתו של אדם עם מוגבלות שמיעה על מנת לסייע לו להבין בצורה ברורה יותר את המתרחש סביבו.
    • Step-Hear המערכת המתקדמת שמטרתה לסייע לאנשים עם מוגבלות ראייה ומוגבלות פיזית להתמצא ביתר קלות בסביבתם. לאחר התקנת הביקונים והרמקולים ברחבי אתר התיירות, יש להנחות את באי אתר התיירות להוריד את אפליקציית Step-Hear אליהם למכשיר הנייד. כעת, ייהנו מקבלת הכוונות קוליות בכל רחבי האתר התיירות, כולל הסבר מפורט על מוצגים ונקודות עניין.
    • מעקות – אנשים עם מוגבלות פיזית או מבוגרים יזדקקו לעתים לסיוע בהליכה בעיקר אם מדובר בעליה או ירידה. התקנת מעקות ברחבי אתר התיירות, תסייע לאנשים עם מוגבלות להתנייד ביתר קלות ברחבי אתר התיירות וליהנות מכל מה שיש לו להציע.
    • שלטי הכוונה – על חשיבותם של השלטים נאמר כבר הכל. רק נוסיף ונחדד את העובדה ששלטים הינם לא בגדר המלצה, אלא חובה. מדובר במינימום שיש לעשות על מנת להנגיש אתר תיירות!

    אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהנגיש עוד היום את אתר התיירות או בית העסק שברשותכם!

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve