×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    מערכת הכוונה קולית Step Hear


    המערכת מאפשרת מתן מידע קולי לאנשים לפי בחירתם ובהתאם למיקומם. מטרת המערכת מתן הכוונה לאדם עם לקות ראייה לגבי מקום הימצאותו והשירותים הניתנים במקום. למערכת יחידת בסיס הכוללת רמקול עם 3 תאי הקלטה על מנת לאפשר הקלטה ברמות מידע שונות ו/או שפות שונות ושלט הפעלה אשר ממומן לאנשים עיוורים באופן מלא ע"י משרד הרווחה. השלט הפעלה רוטט ו/או מצפצף כאשר האדם מתקרב אל יחידת הבסיס, לחיצה על השלט תפעיל את ההקלטה השמורה בתאי ההקלטה של יחידת הבסיס. ניתן ליישם את המערכת גם לצורך נגישות לאנשים עם מוגבלות וגם לטובת צרכי הדרכה למבקרים ושפות שונות.

    בבסיס פיתוחה של המערכת היכרות מעמיקה עם ציבור האנשים עיוורים ואנשים עם מגבלת ראיה וצרכיהם. המערכת פותחה בישראל ע"י חברת STEP HEAR ומעניקה את המענה הראוי עבור אנשים בכל רחבי העולם.

    השלט נרכש באופן עצמאי ע"י האדם עם לקות הראיה וממומן לאנשים עיוורים באופן מלא ע"י משרד הרווחה – המדור לעיוור. עד היום נרכשו אלפי שלטים ברחבי הארץ ע"י קהילת אנשים עם לקות ראיה.

    המערכת עומדת בכל התקנים לטובת נגישות לאנשים עם מגבלת ראיה, חוסכת בביצוע חספוס של הרצפה.

    המערכת קיבלה את אישורה של עמותת נגישות ישראל והמרכז לעיוור כטכנולוגיה מסייעת המותאמת לצרכי אנשים עם לקות ראיה.

    המערכת עונה על תקנות נגישות בניין ציבורי קיים וחוסכת חספוס או סימן מוביל (עפ"י תקנה 16 ב-2 הכוונה):

    "סימן מוביל בתוך בניין מתחיל מהכניסה העיקרית לבניין ומוביל ממנה לעמדת המודיעין בבניין, וממנה עד לסימן המאתר שמוביל להתקני הפיקוד בתחנה של המעלית המרכזית שבמפלס הכניסה הראשית;  אין בבניין מעלית ועמדת מודיעין, מסתיים הסימן המוביל לפני הכניסה העיקרית לבניין; אפשר שבמקום סימן מוביל כאמור קיימיםלחלופין אמצעים להכוונה קולית המאפשרים לאדם עם מוגבלות בראיה לזהות כל אחד מהמקומות בבנין הנזכרים בפסקה זו… "

    המערכת זיכתה את חברת מהלב בפרס נגישות ישראל ע"ש שמחה לוסטיג ז"ל לשנת 2014 "בהוקרה והערכה על פרוייקט STEP HEAR המקדם את הנגישות בישראל. פרוייקט המאפשר את שילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה. פרוייקט המהווה השראה ודוגמה להנגשה מצויינת."

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve