×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    מנגישים את מרכז המבקרים קרלסברג


    הנגשת מרכז המבקרים קרלסברג

     

    "סיפורה של הבירה הטובה בעולם מתחיל בשנת 1847" כפי שמתואר באתר האינטרנט של מרכז המבקרים קרלסברג.

    בשנת 1847 י.ב יעקובסון מקים את מבשלת Carlsberg ויוצא בעקבות חלומו לבשל את הבירה המושלמת.
    בשנת 2014 מרכז המבקרים קלסברג מגשים את חלומם של רבים ומבצע נגישות לטובת מבקרים עם מוגבלות.

    בשנת 1995 חנכה החברה את המפעל החדש בישראל, צוות מהנדסים ישראליים בשיתוף עם צוות מומחים של קלסברג הבינלאומית מקימים מפעל מודרני עם ציוד וטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

    כניסתה של המבשלת לשוק הישראלי הביאה עימה מהפכה אמיתית, ציוד מגוון ומתקדם ואנשי מקצוע מהמומחים בתחום בחרו להגיע לארץ על מנת לקחת חלק בתהליך ייצור הבירה.

    המפעל באשקלון זוכה בדרך קבע בחמשת כוכבי היופי מטעם "ארץ ישראל יפה", המבשלה עומדת בכל התקנים הנדרשים בארץ ובעולם ואף מעבר לנדרש!

    חזון החברה הינו מנהיגות, מצויינות, שיתוף פעולה, הוגנות ורגישות מה שמהווה את הדרך אל ההחלטה לבצע נגישות במרכז המבקרים לטובת מבקרים עם מוגבלות.

    ביקור במרכז המבקרים מורכב ממספר חלקים: אודיטוריום עם מופע אורקולי מדהים, סיור במפעל המלא בטכנולוגיות חדישות ומגוונות, פאב לטעימות, מוזיאון יחודי בחסות רשות העתיקות המכיל כדי חרס וקערות שתיה אותנטיות שנתגלו בחפירות בארץ.

    ביצוע הנגישות במרכז המבקרים כולל מס' שלבים:
    1. ביצוע מיפוי של צורכי המקום בהתאם לתקנות נגישות השירות
    2. התקנת הציוד בהתאם למיפוי
    3. ביצוע הדרכה לצוות מרכז המבקרים
    4. שימוש יומיומי בטכנולוגיות המאפשרות חוויה שווה לכל באי מרכז המבקרים
    הפתרונות הטכנולוגיים שנעשה בהם שימוש במרכז המבקרים:
    1. מערכת שמע לולאת השראה LOOP HEAR – המערכת הותקנה בקופה ובבר, המערכת נועדה לטובת מבקרים עם  לקות שמיעה.

    2. מערכת שמע לאולם – מערכת שמע מתוצרת SENNHEISER מיוחדת לכבדי שמיעה,  מבוססת על התקן קבע של משדרים ומקרנים באולם, לכיסוי כללי של כל שטח האולם. על פי תקן ADA העולמי , החל גם על ישראל. המערכת  כוללת חיבור למערכת הגברת הקול של האולם. המשדרים יחוברו למערכת הקול וישדרו לחלל האולם את הנאמר באמצעות אותות אינפרא אדום שייקלטו ע"י המקלטים שברשות האנשים לקויי השמיעה. המערכת מאפשרת למבקר עםלקות שמיעה לקבל את האינפורמציה הקולית הקיימת דרך המקלטים הניתנים להשאלה במרכז המבקרים ע"פ דרישות העוצמה האינדיוודואליות של כל אחד ואחד.

    3. מערכת הכוונה קולית STEP HEAR – המערכת הותקנה בכניסה בעמדת השומר ובכניסה למרכז המבקרים. המערכת מאפשרת מתן מידע קולי לאנשים לפי בחירתם ובהתאם למיקומם. מטרת המערכת מתן הכוונה לאדם עם לקות ראייה לגבי מקום הימצאותו והשירותים הניתנים במקום. למערכת יחידת בסיס הכוללת רמקול עם 3 תאי הקלטה על מנת לאפשר הקלטה ברמות מידע שונות ו/או שפות שונות ושלט הפעלה אשר ממומן לאנשים עיוורים באופן מלא ע"י משרד הרווחה. השלט הפעלה רוטט ו/או מצפצף כאשר האדם מתקרב אל יחידת הבסיס, לחיצה על השלט תפעיל את ההקלטה השמורה בתאי ההקלטה של יחידת הבסיס. ניתן ליישם את המערכת גם לצורך נגישות לאנשים עם מוגבלות וגםלטובת צרכי הדרכה למבקרים ושפות שונות.

    4. מערכת לקריאת חירום אלחוטית CALL HEAR – המערכת הותקנה בשירותי הנכים בבניין אנרגיה. המערכת נועדה לאפשר לאדם עם מגבלה פיסית המגיע אל המבנה ואינו מסוגל לפתוח את הדלת או נזקק לעזרה מסוג כלשהו לבקש את עזרת הצוות בצורה מכובדת, נגישה וזמינה. המערכת כוללת פאנל המותקן בסמוך לכניסה או המיקום המבוקש כגון שירותי נכים ויחידת צלצלן המותקנת בעמדת נותן השירות. כאשר מבקר נזקק לעזרה הוא מפעיל את יחידת הצלצלן בעזרת לחיצה על הפאנל ובכך קורא לנותן השירות.
    לקישור לאתר של מרכז המבקרים של קרלסברג לחצו כאן 
    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve