×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    מכשיר השמיעה כמקלט – תוכנית T COIL לקליטת שידור השראתי


    מכשיר שמיעה הינו אביזר שמיעה המולבש על גבי האוזן, בתוך האוזן או על גבי גופו של המשתמש. המכשיר קולט את האינפורמציה הקולית בסביבתו של המשתמש, מעבד את הקולות ומבצע התאמה של עוצמה והדגשת צלילים בהתאם לירידת השמיעה של המשתמש. האות המעובד יוצא החוצה מהמכשיר ישירות לתוך אוזנו של המשתמש.

    כל מכשיר שמיעה מורכב מ- 3 אלמנטים עיקריים: מיקרופון, מעבד ואוזניה. המיקרופון קולט את האינפורמציה, המעבד מבצע פילטור ועיבוד של הנתונים והאוזניה מוציאה את האות החוצה. למכשירים שונים אפשרויות עיבוד שונות, סוגי מיקרופונים שונים ועיצוב שונה, אך שלדו של מכשיר השמיעה זהה.

    במרבית מכשירי השמיעה קיים במקביל למיקרופון סליל זעיר לקליטת השראה אלקטרו-מגנטית (שידור השראתי). הסליל קולט את האינפורמציה הקולית המשודרת על גבי השטף המגנטי, האינפורמציה עוברת אל תוך המעבד לעיבוד האות ובהמשך אל אוזנו של המשתמש. זוהי תוכנית ה- T COIL.

    כאשר משתמש במכשיר שמיעה קרב אל מערכת לולאת השראה, באפשרותו להעביר את מכשיר השמיעה לתוכנית T COIL ולשמוע את הדברים הנאמרים ישירות אל אוזנו, ללא רעשי רקע, הדהוד או תלות במרחק מהדובר. שידור השראתי הינו אוניברסאלי, כך שהמשתמש אינו זקוק להתאמות תדר או אביזרים נלווים פרט למכשיר שמיעה או מגבר אישי בעל תוכנית T COIL

    על מנת להעביר את מכשיר השמיעה לתוכנית T COILישנם מספר אפשרויות:

    מכשיר בעל בורר תוכניות- OFF-M-T.כאשר M מתאר שימוש במיקרופון, ו- T שימוש בסליל. ניתן למצוא לעיתים מכשירים על גביהם מסומן M+T, כלומר תוכנית המשלבת קליטה משני המקורות בו זמנית.

    מכשיר בעל לחיץ אחד למעבר בין התוכניות – אזי על המשתמש לעבור מתוכנית לתוכנית באמצעות מספר לחיצות על גבי הלחיץ עד לקבלת התוכנית הרצויה.

    מכשיר העובד אוטומטית בין התוכניות – המכשיר דוגם את הסביבה וכאשר מזהה שידור השראתי עובר אוטומטית לתוכנית T COIL.

    התוכנית המופעלת בעת מעבר לתוכנית T COIL משלבת את הקליטה באמצעות הסליל ועיבוד האות בהתאם לירידת השמיעה של המשתמש.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve