×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    חוף הים, מהיום בשביל כולם!


    בשבוע שעבר התרחשה פריצת דרך בתחום הנגישות בישראל. חוף מציצים הפך לחוף הראשון בישראל המונגש לעיוורים.

    מערכת ה- Step Hear המאפשרת ללקויי ראייה להתמצא במרחב הציבורי, הותקנה בחוף הים בפעם הראשונה. על מנת להשתמש בה, יש להוריד את האפליקציה לסמארטפון. בעת הגעה לטווח של אזור מונגש, יקבלו התראה על ידי רטט וצלצול, וכעת יוכלו לקבל הסבר על המיקום בו הם נמצאים. לצד האפליקציה, הותקנו ברחבי החוף גם רמקולים דרכם ניתן לשמוע את ההדרכות וההכוונות, בהתאם לנוחות האישית של המשתמש.

    המערכת הינה אחד החידושים הטכנולוגיים הנפלאים ביותר עליו עובדת חברת מהלב בשנים האחרונות, ומטרתה להעניק לאדם בעל מוגבלות ראייה גישה מלאה לתחבורה ציבורית ולמרחב הציבורי בכלל, בעזרת הכוונה קולית מרמקול המחובר לתחנת האוטובוס או מהאפליקציה בפלאפון האישי של המשתמש. המידע מפרט את כל מה שנמצא בסביבת המשתמש, כולל מרחק וכיוונים ספציפיים,  את התחנות בהן הם עוצרים ואת זמן ההגעה של כל קו במידה ומדובר בתחנת אוטובוס. בנוסף, ברגע שבחר האדם את הקו לו הוא זקוק, יוכל בלחיצת כפתור לשגר הודעה לנהג האוטובוס וליידע אותו על כך שאדם עם מוגבלות מצפה לו בתחנה הבאה. האפליקציה עצמה פשוטה וידידותית למשתמש ובנויה במיוחד לאנשים עם מוגבלויות.

    Step-Hear הינה מערכת בפיתוח ישראלי פורץ דרך, אשר חרט על דגלו את חזון הפיתוח של ציוד הנגישות המוביל בעולם לבעלי מוגבלויות פיזיות, חושיות וקוגנטיביות במטרה לאפשר להם להיות עצמאיים ככל האפשר, בכל מקום ובכל זמן.

    לקריאה נוספת לחצו כאן 

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve