×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    הנגשת המכביה ה-21 באמצעות לאנשים עם מגבלת שמיעה


    לראשונה טקס הפתיחה של המכביה ה-21 שיתקיים באיטצדיון טדי יונגש לאנשים עם מגבלות שמיעה

    באמצעות מערכת שמע של חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ"

    לראשונה טקס פתיחת המכביה ה-21 שיתקיים באצטדיון טדי בירושלים יונגש לאנשים עם מוגבלות שמיעה באמצעות מערכת שמע של חברת "מהלב -המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" .

    הטקס יונגש באמצעות מערכת שמע המשדרת אל הטלפונים הסלולארים את האירוע. להאזנה למופע יתבקשו הצופים להוריד את אפליקצית Listen Everywhere ולהתחבר לשרת האינטרנט – בשטח האצטדיון שם הרשת באירוע : MACCABIAH-21. או התחברות באמצעות האוזניות האישיות, שידור למכשיר שמיעה או שתל קוכליארי למכשירים תומכים. האפליקציה מאפשרת כיוון אישי של העוצמה וחדות הצליל. קישור להורדה ללא תשלום

    קישור להורדת האפליקציה לאנדרואיד

    קישור להורדת האפליקציה IOS

    בנוסף ניתן יהיה לשאול אוזניות או מקלטי לולאת השראה לאנשים שאינם משתמשים באפליקציה, לטובת הצופים תוצב עמדת השירות בכניסה לאירוע בכניסה הצפונית ובכניסה המערבית. שתעניק שירות לאנשים עם מוגבלות בהכוונה ובליווי. העמדה תסומן בשילוט מתאים ובמערכת הכוונה קולית לאנשים עם מגבלת ראיה Step Hear.

    בטקס המכביה ישתתפו כ 10,000 ספורטאים, בניהם ספורטאים פראלימפים שיתחרו בענפי ספורט שונים. בטקס יצפו 30,000 צופים באצטדיון טדי, ביניהם מאות אנשים עם מוגבלות. בהשתתפות נשיא ארה"ב ביידן נשיא המדינה הרצוג וראש הממשלה יאיר לפיד.

    רוית קרדי, מנכ"לית חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ": אני שמחים ונרגשים להנגיש את טקס פתיחת המכביה ה- 21 לאנשים עם מגבלות שמיעה, לראשונה באמצעות מערכת שמע חדשנית מסוג WIFI לשמיעה באמצעות טלפונים סלולריים. שימוש במערכת WIFI הופכת את הנגישות לזמינה יותר לצופים בטקס, כך שכולם יכולים ליהנות מהחוויה .

    חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" הינה חברה טכנולוגית פורצת דרך בתחום הנגישות עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראיה, אנשים עם מגבלת ניידות או מוגבלויות אחרות.  בבעלות חברת תיגבור, חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית, משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים, העומדת במרכזם כאינטגרטור מייעצת ומנהלת פרויקטים בכל השלבים ובכל ההיבטים במיקור חוץ, מתמחה בשירותי, סיעוד ורווחה, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה. החברה מפעילה כ- 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבעה אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.

    להלן צילום מהכתבה שפורסמה ביום ד', בתאריך 13.07.2022 בעיתון מעריב השבוע

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve