×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    קצת על ייעוץ נגישות


    נושא הנגישות בעסקים נאכף על ידי משרד המשפטים באמצעות גוף שנקרא נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. הנציבות פועלת במטרה לקדם את זכויותיהם של אוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות אך גם עוסקת באכיפה בפועל. בסמכותה של הנציבות להטיל "צווי נגישות", לנהל הליכים פליליים כנגד מפרי החוק, לבצע חקירות ואף להעניק פטורים במידת הצורך.

    הפעימה הרביעית והאחרונה שמועדה נובמבר 2017 כבר הרחק מאחורינו. כלומר, המשמעות היא שבהווה, 100% מהעסקים הפרטיים צריכים להיות נגישים עד כמה שהסביבה בה הם נמצאים מאפשרת להם. כלומר, כפי שנכתב לעיל, הנציבות מעניקה פטורים במידת הצורך. חשוב להבין שישנם בתי עסק שנמצאים בסביבה שמאפשרת הנגשה מסוימת, אך לא מאפשרת הנגשה אחרת. המטרה היא לנסות ולהבין כיצד ניתן לענות על צרכים של כמה שיותר אוכלוסיות של אנשים עם מוגבלות.

    יותר מזה, עסק שיימצא לא נגיש מסתכן:

    • באכיפה מנהלית ע"י משרד המשפטים ובקנסות כבדים.
    • באכיפה אזרחית.
    • אכיפה פלילית.
    • אי חידוש רישיון עסק.
    • ועוד

    הנגשה של ארגון הינה פרויקט מורכב המצריך טיפול בהיבטים הפיזיים של המבנה, בשירות הניתן בו, בהכשרת העובדים, הטמעת נהלים ועוד. על מנת לוודא כי בית העסק מבצע את ההנגשה בצורה הטובה ביותר, ההמלצה הטובה ביותר עבורו היא להיוועץ עם יועץ נגישות מומחה שיוכל ללוות אותו בצורה מקצועית לכל אורך התהליך.

    אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולאפשר לנו לסייע לכם לעמוד בכל דרישות החוק ולאפשר גישה מלאה לאנשים עם מוגבלויות. אנו מתחייבים לבצע את העבודה תוך התאמה מלאה לצרכי הארגון והתחשבות בתקציבים, בשאיפה לחסוך ככל הניתן בהוצאות ועדיין להשיג את המטרה. הצוות שלנו מחזיק בניסיון עשיר ורב בעבודה מול ארגונים קטנים וגדולים – החל מרשויות מקומיות, משרדי ממשל, מערכת הבריאות ועוד.

     

     

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve