×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    נגישות בקצרה – מערכת שמע Loop Hear


    מערכת שמע – לולאת השראה LOOP HEAR

    עמדות שירות הינן חלק בלתי נפרד מהמגע היומיומי של ארגונים ובתי עסק עם לקוחותיהם- בנקים, מרכולים, קופות למכירת כרטיסים, עמדות מודיעין, ייעוץ אישי ועוד. עבור אנשים עם לקות בשמיעה מהווה עמדת השירות מכשול לשמיעה ולהבנת הנציג: רעשי הרקע, המרחק מהדובר ומחיצות יוצרות עבורו מהמורות נוספות מעבר לירידת בשמיעה.

    לצורך כך פותחה מערכת שמע מסוג לולאת השראה LOOP HEAR, המערכת היחידה העונה באופן מלא על תקנות נגישות השירות 2012 (סע' עמדות שירות). המערכת מנויה מקשה אחת ומונחת בחלקה הקדמי של העמדה מופנית ללקוח.

    המערכת כוללת מיקרופון שולחני כיווני הקולט את דברי הנציג ומעבד אותם לכדי אות חשמל – השראתי המשודר אל מכשיר השמיעה של הלקוח. מכשיר השמיעה המכוון על תוכנית T COIL (תוכנית אוניברסלית) קולט את השידור וממיר את האות לקול תוך הדגשה והגברה אישיים בהתאם לירידת השמיעה של המשתמש.

    שטח הכיסוי של האות המשודר הינו עד 2 מטר, על מנת לאפשר למשתמש פרטיות ומניעת זליגת האות לעמדות סמוכות או לאדם העומד אחריו בתור. המערכת עונה על התקן הבינלאומי ללולאות השראה לשידור אפקטיבי ובטיחותי – IEC 60118-4:2006.

    על מנת לתת מענה גם לאנשים שאינם משתמשים במכשירי שמיעה בתוכנית T COIL כוללת המערכת אפרכסת חיצונית לשמיעה אקוסטית. האפרכסת מונחת על גבי כן תליה וניתנת לשימוש ע"י הצמדה לאוזנו של המשתמש. ניתן לכוון את עוצמת האפרכסת באופן אישי ע"י המשתמש.
    האפרכסת הינה חיצונית ואינה חודרת לאוזו של המשתמש, כמו כן ניתן לנקות אותה בקלות וללא חשש מנזק.

    יתרון נוסף של המערכת הינו מנגנון AGC המוטמע בתוכה. המנגון מאפשר למערכת לזהות את רעשי הרקע ולשדר אות איכותי ומוגבר, להנחתה של הרעש ושמירה על יחס אות לרעש היעיל למשתמש. גם אנשים ללא לקות שמיעה ימצאו כי האות הקולי הבוקע מהמערכת הינו איכותי על פני האות הקולי שאינו עובר את הסינון.

    למערכת כן לקיבוע על גבי העמדה, לצורך כיוון נכון לעבר המשתמש ואפשרות לשמירה על שטח עבודה פנוי בעמדה. עם זאת ניתן לנתק את המערכת מכן הקיבוע ולהעבירה בעת הצורך לעמדה אחרת.

    המערכת הינה חסכונית בחשמל, כל עוד לא זוהה אות קולי תמצא במצב המתנה. כאשר הנציג יחל לדבר, תזהה המערכת אות קולי ותופעל באופן אוטומטי. במערכת נורת חיווי מהבהבת לזיהוי פעילותה התקינה ושידור האות הקולי.

    המערכת פועלת באמצעות חיבור לחשמל ו/או סוללה נטענת, למתן שירות לאדם עם לקות שמיעה גם בעת הפסקת חשמל. המערכת מאפשרת חיבור למקורות קול נוספים, לרבות מערכת שמע דו-כיוונית לעמדת שירות בה קיימת מחיצה, על מנת לחסוך את כפל המיקרופונים בעת הנגשת העמדה הסגורה (בכפוף לתקנות).

    המערכת מותקנת באלפי עמדות ברחבי הארץ – דוגמאות לעמדות: בנק לאומי, בנק הפועלים, סופרפארם, שופרסל, תחנות רכבת ישראל, מודיעין נתב"ג, בית חולים איכילוב, בית מלון קראון פלאזה תל אביב, ייעוץ לקשיש הרצליה, עמדות שירות עירוניות חיפה, אוניברסיטת תל אביב ועוד.

    לפרטים נוספים, הכוונה וייעוץ ניתן לפנות למשרדנו.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve