×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    הכנס הבינלאומי ה- 3 ללולאות השראה איסטבורון, אנגליה


    "נגישות המבוססות על לולאת השראה הינה חלומם של כל האנשים כבדי השמיעה" כך ציינו נציגי הארגונים הבינלאומיים "הפתרון המאפשר לאדם עם לקות שמיעה לשמוע בכל מקום באמצעות מכשיר השמיעה בלבד! הלוואי וכל העולם היה מוקף בלולאה".

    מהלב לקחה חלק בכנס הבינלאומי ללולאות השראה שנערך באיסטבורון, אנגליה ולהלן מעט מרשמיה: בחודש אוקטובר נערך באיסטבורון שבאנגליה הכנס הבינלאומי ה- 3 ללולאות ההשראה. בכנס השתתפות נציגים מארגון השמיעה הבינלאומי IFHOH ומהארגונים המקומיים – ארה"ב, אנגליה, ישראל ועוד.

    הכנס נפתח בברכתו של ראש עירית איסטבורון Mr. Stephen Lloyd ששיתף את הקהל בחוויותיו האישיות כאדם עם מגבלת שמיעה ועל הנכונות של העיר והתושבים להשתתף בפרויקט "LET'S LOOP EASTBOURNE" במסגרתו הונגשו עשרות מוסדות ושירותים ציבוריים באמצעות לולאות השראה.
    בכנס הוצגו הקשיים של אנשים עם מגבלת שמיעה והאפקטיביות של ביצוע נגישות עבורם בהתייחס למעורבותם החברתית ולתרומה כמעכב התנוונות קוגניטיבית ודמנציה.

    הוצגו היתרונות של מערכות לולאות השראה לביצוע נגישות לאנשים עם מגבלת שמיעה ומנגד חסרונות ותוצאות של כשלים בהתקנה והעדר ידע מספק למשתמשים במכשירי השמיעה לגבי תוכנית "T". לצורך הדיון עלו נציגי הציבור, נציגי יצרני לולאות ההשראה ונציג חברות מכשירי השמיעה.
    בהמשך הועברה סקירה לגבי תקנים ותקנות המתייחסות לנושא הנגישות ברחבי העולם וכן לנושא לולאות השראה בפרט. הוצגו דרישות טכניות להתקנה נכונה ולתוצאות מדידה תקינות. בנוסף הציגה חברת UNIVOX את התוכנה המקצועית שלה לתכנון נכון והתקנת לולאות השראה בשטחים ציבוריים.

    התקנת לולאות השראה בעולם תופס תאוצה, לדוגמא בשיקגו שנת 97 הותקנו 30 לולאות השראה, כיום פועלות כ- 2,500 לולאות באיזור שיקגו.

    הוצגו פתרונות טכנולוגיים והתמודדויות עם צרכים מיוחדים של מבנים ושטחים ציבוריים בהתקנת לולאות השראה. הוצגו פרוייקטים להנגשת המוניות בעיר לונדון, הרכבת התחתית בלונדון, רשת מרכולים, מעליות, שדות תעופה ועוד.
    בהמשך עלו ונשאו דברים נציגים מהארגונים השונים וסיפקו הצצה לפעילויות הנערכות במחזותיהם בנושא הגברת המודעות לנושא תוכנית "T" במכשירי השמיעה והתקנת לולאות השראה במרחב האישי והציבורי לצורך שמיעה והבנת הנאמר.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve