×
banner
NewsLatter

לייעוץ והכוונה : 072-3954738

    img
    cover cover

    כל פתרונות הנגישות

    יצירת קשר


    אמצעי הכוונה ואזהרה


    מהלב עוסקת בפיתוח תחום אמצעי הכוונה ואזהרה והינה ייבואנית של ציוד התואם את התקן הישראלי על מנת לאפשר לאנשים בעלי לקות ראייה לנוע בבטחה בצורה עצמאית ומכובדת כפי שחוק הנגישות קובע.

    מטרת הציוד לאפשר לאדם עם מגבלת ראייה הכוונה במרחב באופן יעיל ואפקטיבי ע"י זיהוי במגע  עם מקל נחייה או באמצעות כף הרגל וע"י ניגוד חזותי בין הסימנים השונים, תוך כדי צמצום ההפרעה של המשתמשים האחרים במרחב הציבורי.

    ברשותנו נמצא מגוון רב של ציודים שונים העומדים בתקן הישראלי עם רמת עמידות גבוהה לאורך זמן, אפשרות למגוון רחב של מוצרים כגון יריעות, סימנים בדידים , אריחים וכדו'.

    בכדי לשמור על חופש התכנון והעיצוב אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים העשויים חומרים שונים כגון אלומיניום, נירוסטה, פלסטיק, גומי ואף גוונים שונים של עץ.

    הציוד ניתן לרכישה כולל התקנה ע"י צוות מקצועי אשר מתמחה בהנגשה לטובת אוכלוסיות בעלות מוגבלות או רכישה להתקנה עצמית, כולל הדרכה והמלצות.

    משטח אזהרה – מטרת סימון הינה להפנות את תשומת ליבו של האדם עם לקות הראיה על שינוי או מכשול בנתיב ההליכה.

    צבעים קיימים: לבן, שחור, אפור, צהוב.

    משטח הכוונה מוביל   – מטרת פסי ההכוונה הינה להדריך את האדם בעל לקות הראיה אל היעד הרצוי. הם מתווים לו מסלול הליכה ויכולים לסמן שינויים בתווי המסלול.

    צבעים קיימים: צהוב, לבן, שחור.

    סימני אזהרה בדידים – סימנים אלה מגיעים בצורות שונות כגון גבשושיות אזהרה או סימן מוביל בדיד, מוצרים אלה עשויים ממגוון חומרים שונים ובצבעים שונים. ניתנים לשימוש פנימי וחיצוני תוך כדי התאמה לתשתיות השונות.

    יש אפשרות להזמין מסמרות בהדבקה או מסמרות עם רגל לקידוח.
    קיימות מס' דוגמאות למשטח המסמרה – חלק, "טבעות", "שניצל", חספוס עם חומר נגד החלקה בצבעים שונים.

    משטח אזהרה יוצב באזורים בהם שינוי בסביבה עלול להוות סכנה להולך הרגל כגון מעבר חציה, מדרכה, מדרגות, כניסה/יציאה ממבנה וכדו'.

    פס מוביל בדיד – בעזרת יחידות אלה ניתן ליצור  פס מוביל להכוונה למשטח אזהרה או יעד מבוקש.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      בין לקוחותינו

      curve